Ylä-Savon maalivahdit kokoontuivat Haminamäelle tiistaina 2.6.

Tiistai-iltana vietettiin Ylä-Savon yhteistä maalivahtipäivää, kun innokkaat maalivahtikokelaat kokoontuivat Haminamäen tekonurmelle.

Sami Vuohtoniemen (LaPa-95) ja Toni Kakkosen (KiuPa) valmennuksessa oli 17 maalivahtia tai maalivahdiksi aikovaa.

Illan aikana tehtiin perusharjoitteita liikkumiseen, torjumiseen, jalalla pelaamiseen ja pelin avaamiseen.